2011. augusztus 7., vasárnap

5. Hatodik Edzés - 2011 Augusztus 7. - Vasárnap

  1. Fekve nyomás 5*9/4/20 rúddal! - Ez ma gond nélkül ment.
  2. Előre emelés 5*9/4/20 rúddal. - Ez ma gond nélkül ment, de az utolsó ismétlésnél éreztem a terhelést.
  3. Döntött törzsű evezés 5*9/4/20 rúddal - Ez ma gond nélkül ment.
  4. Kétkaros bicepsz 5*9/4/20 rúddal - Ez ma gond nélkül ment.
  5. Tricepsz nyújtás fekve (koponya törő) 5*9/4/20 rúddal - Ez ma gond nélkül ment, de az utolsó ismétlésnél éreztem a terhelést.
  6. Guggolás 5*9/4/20 rúddal - Ez ma gond nélkül ment, de az utolsó ismétlésnél éreztem a terhelést.
  7. Felülés 5*9/1/20 - Ez ma gond nélkül ment, de az utolsó ismétlésnél éreztem a terhelést.
  8. Nyújtás 5*9/0/20 - Ez ma gond nélkül ment.
Koponya törő: feküdj hanyatt a "padra", a rudat szűk fogással(a két csukló között 5-10 cm a távolság) fogd meg és nyújtsd magad fölé a fejed magasságában, mintha fekve nyomnál. Majd a rudat kezd leengedni a homlokodhoz. Ne érj hozzá, hanem egyből kezd el kinyújtani.
A felülést próbáld a csuklósúlyt a homlokodra tenni és így végezni.

Megjegyzés: 15 perc bemelegítés, 30 perc edzés.Lecsökkentettem a pihenőt 20 mp-re és elég volt.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Mivel szinte az összes gyakorlat könnyen ment, így legközelebb 5*10 legyen az adag.
A nyújtásnál végezhetsz többet is, annyit, ami még nem fáraszt, de érzed a hatást.
Javaslom, hogy a guggolás után iktass be egy farizom formálót, mondjuk a négykézláb hajlított lábbal hátra formációt.