2011. június 30., csütörtök

Negyedik felvonás - Tizenhetedik edzés - 2011 június 30 - Csütörtök

A pihenőidő az ismétlések között 20 mp, a gyakorlatok között 0. Vagyis, amint tudod kezded a következő gyakorlatot.
1. Előre emelés állva 5*10/2 2-0-3-0 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
2. Vállból nyomás állva 5*10/2 2-0-3-0 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
3. Madár 5*10/2 2-0-3-0 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
4. Egykaros bicepsz állva 5*10/2 2-0-3-0 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
5. Egykaros bicepsz ülve 5*10/2 2-0-3-0 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
6. Koncentrált bicepsz ülve 5*10/1 2-0-3-0 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
7. Nyújtás 5*10 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
8. Felülés 5*10 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
A 6, gyakorlatot csak egy súlyzóval végzed, a többit kettővel, mégpedig a két karoddal egyszerre. Ülj egy székre terpeszben. Jobb kezedben a súly, a könyöködet támaszd a jobb combod belő felének. Csak az alkarod mozog, mikor elindítod a súlyt felfelé, amit mindig az alkarodra merőlegesen tarts.
A 4. és az 5. gyakorlatnál az induláskor a csukóid befelé, a tested felé néznek, majd emeled, és mikor vízszintesek az alkarjaid, akkor fordítod a súlyzókat felfelé a plafon felé. Ezt csukló fordításos gyakorlatnak nevezik, és jótékonyan hat az alkar izmaira is. 
A pihenőidők azonosak a hétfői programoddal.
7 perc bemelegítés, 36 perc volt az edzés.

Nincsenek megjegyzések: