2011. június 10., péntek

Negyedik felvonás - Tizenkettedik edzés - 2011 június 10 - Péntek

1. Nyújtás 5*8 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
2. Egykaros tricepsz nyújtás 5*8/2 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
3. Döntött törzsű tricepsz nyújtás (lórúgás) 5*8/1 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
4. Guggolás 5*8/1 - csuklósúlyok - csuklóidon súly, ugyan úgy, ahogy eddig "rúddal", csak legyenek rajtad a csuklósúlyok. - megcsináltam gond nélkül.
5. Lábnyújtás5 *8/1 - bokasúlyok - ülj egy székre, bokáidon a súly, a talpad ne érjen a talakra, aztán mindkét lábad nyújtsd ki, feszítsd rá, mikor teljesen kinyújtottad őket. - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
6. Combfeszítés 5*8/1 - bokasúlyok - feküdj hasra vagy a padlóra, vagy a székekre,
ez utóbbinál a szék széle a térded fölött legyen, bokáidon súly, minkét lábad hajítsd be legalább derélszögig, próbáldd teljesen behajlítan és feszítsd meg a hátsó combizmaidat. - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
7. Egykezes tricepsz nyújtás fekve 5*8/1 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
7. Nyújtás 5*8 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
8. Felülés 5*8 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

A pihenőidők azonosak az eddigiekkel. A tempó, ha lehet pozitív 2, negatív 3, holtpontokon 0 mp.

Összefoglaló: megcsináltam, de nagyon nehéz volt, mert már fáradt voltam.
7 perc bemelegítés és 38 perc edzés.

2 megjegyzés:

Marti M írta...

próba

kkk írta...

A heti mennyiség 4*12 legyen, a pihenőidők maradnak az eddigiek.