2011. február 18., péntek

Nyolcadik edzés - 2011 február 18 - Péntek


Elvégzett gyakorlatok

1. Váll gyakorlatok - x2 (Váll előre - 12 db + Váll oldalra - 12 db + Váll madár - 12 db) - Megjegyzés: eléggé elfáradtam, maradjon ennyi.

2. Vállvonogatás - 2x15 db - Megjegyzés: Az utolsó vonogatásnál éreztem az izmaimat.

3. Döntött törzsű evezés - 2x15 - Megjegyzés: Az utolsó emeléseknél éreztem a súlyt, nem ment nehezen, de marad ennyi.

4. Két kezes fűrészelés - 2x15 -Megjegyzés: Az utolsó emeléseknél éreztem a súlyt, nem ment nehezen, maradjon ennyi

5. Guggolás - 2x15 - Megjegyzés: Ez nem ment valami könnyen.

6. Zárt lábas guggolás - 3x10 - Megjegyzés: Nem figyeltem eléggé és 2x15-öt csináltam, de elég ennyi.

7. Törzsfordítás - 3x35 - Megjegyzés: Maradjon ennyi.

Gyakorlatsorok között volt 45 mp pihenő, gyakorlatváltáskor 1 perc

Összefoglalva: érzem, hogy megvolt az edzés. Ma elég nehezen ment, nem tudom miért. Egyelőre maradjuk ennyinél.

Edzés időtartama 20 perc, elégetett kalória 56.

2 megjegyzés:

kkk írta...

Akkor a 6. gyakorlatnál maradj is meg a 2*15-nél.
Mivel nem az erősödés, izmosodás a célunk, most pihenni fogunk egy hetet, ami azt jelenti, hogy semmin nem változtatunk, a jövő hét folyamán maradjon minden így.
Továbbra is figyelemmel kísérem az elvégzett munkádat, és majd akkor emelünk, ha valami könnyen megy.

Marti M írta...

Oké, akkor marad ez az adag. Köszi.