2011. február 27., vasárnap

Tizenegyedik edzés - 2011 február 27 - Vasárnap

Elvégzett gyakorlatok

1. Váll gyakorlatok - x2 (Váll előre - 12 db + Váll oldalra - 12 db + Váll madár - 12 db) - Megjegyzés: eléggé megerőltető volt.

2. Vállvonogatás - 3x12 db - Megjegyzés: eléggé megerőltető volt.

3. Döntött törzsű evezés - 3x12 - Megjegyzés: eléggé megerőltető volt.

4. Két kezes fűrészelés - 3x12 -Megjegyzés: eléggé megerőltető volt.

5. Guggolás - 3x10 - Megjegyzés: eléggé megerőltető volt. 1x10 - et, és 1x4-et tudtam belőle csinálni, mert éreztem, hogy a jobb combizmom fáj (mintha szakadna).

6. Zárt lábas guggolás - 3x12 - Megjegyzés: eléggé megerőltető volt.

7. Törzsfordítás - 4x25 - Megjegyzés: Maradjon ennyi.

Gyakorlatsorok között volt 45 mp pihenő, gyakorlatváltáskor 1 perc

Összefoglalva: megcsináltam de csak alig. Félbe akartam hagyni, de aztán eszembe jutott Kovács Ági, az úszó, aki azt mondta, hogy ő minden reggel azzal kelt fel, hogy ő nem csinálja tovább. Így erőt vettem magamon és megcsináltam. Tegnap volt egy 25 perces kardió, aminek azért érzem a hatását. Holnap kötelező módon pihenő nap lesz, és lehet, hogy kedden is (kényszerpihenő) de ezt még meglátjuk.

Edzés időtartama 26 perc, elégetett kalória 75. Bevallom nem tartottam be pontosan a pihenőt, mert nem lehetett.

Nincsenek megjegyzések: