2011. április 13., szerda

Harmadik felvonás - Első edzés - 2011 április 13 - Szerda

A pihenőidő statikusan 30 mp az ismétlések között, 45 a sorozatok, vagy a gyakorlatok között.
1. Tárogatás 4*8 - Megjegyzés: ment, gond nélkül.
2. Oldal emelés ülve 4*8 - Megjegyzés: ment, gond nélkül.
3. Váltott karú bicepsz állva 4*8 - Megjegyzés: ment, gond nélkül.
4. Egykaros tricepsz nyújtás fekve 4*8 - Megjegyzés: ment, gond nélkül.
5. Döntött törzsű evezés 4*8+ - Megjegyzés: mgcsináltam, de itt éreztem a terhelést.
6. Guggolás zárt lábakkal 4*8 - Megjegyzés: ment, gond nélkül. Már megszoktam.
7. Fenék formáló 4*8 - Megjegyzés: ment, gond nélkül. Ez a kedvenc gyakorlatom.
8. Felülés 4*10 - Megjegyzés: ment, megcsináltam mind, gond nélkül. Már beleszoktam.

Összefoglaló: érzem a combizmaimat, de másképp nincs gond. 42 perc volt. 

1 megjegyzés:

kkk írta...

Örülök, hogy nem okozott gondot az új edzésterv. Mivel minden rendben ment, emelünk, és módosítunk is. A következő edzésen 4*10 lesz az elvégzendő mennyiség.
A guggolásnál módosítunk. Zárt lábbal kezd, aztán minden sorozatot egy picit nagyobb távolsággal a bokáid között végezd úgy, hogy a 4. már aránylag széles legyen, szélesebb, mint amilyen a szokásos. Így garantált, hogy minden lehető szögből támadás éri a combizmokat.
Jó munkát.