2011. március 12., szombat

Második felvonás - Első edzés - 2011 március 12

4*8 lesz az elvégzendő mennyiség minden gyakorlatnál.
Az 1-2 gyakorlat között 30, a 2-3 között 35, a 3-4 között 40 mp a pihenés! A gyakorlat váltások között továbbra is 45 mp.
Gyakorlataok:
1. Egykezes emelések előre váltott karral. 4x8 - Megjegyzés: ez gyerekjáték, akár szünet nélkül is megcsinálom.
2. Egykezes nyomások vállból, egyszerre a karokkal. 4x8 - Megjegyzés: ez gyerekjáték, akár szünet nélkül is megcsinálom.
3. Bicepsz állva egykezes súlyzókkal. 4x8 - Megjegyzés: ez gyerekjáték, akár szünet nélkül is megcsinálom.
4. Tricepsz nyújtás állva egykezes súlyzókkal. 4x8. Megjegyzés: na ez kicsit cseles dolog. Itt vigyáznom kell a műveletre. Megcsináltam, csak mindig beleütköztem a cofimba.
5. Döntött törzsű fűrészelés egykezes súlyzókkal. 4x8. - Megjegyzés: ez gyerekjáték, akár szünet nélkül is megcsinálom.
6. Guggolás közepes terpeszben, a rúd elől van. 4x8 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül de azért érzem
7. Felülés.4x8 - Megjegyzés: 3x8 + 1x4 volt ma, de ma van egy kis mentségem, már az is nagy dolog, hogy megcsináltam az edzést,máskor símán lemondtam volna. Nem mondom, hogy ez könnyen ment, szerintem holnap érezni fogom a hasizmaimat, de megcsináltam.

18 perc, 92 kalória.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Örülök, hogy az új edzésterv bevezető része simán ment. Nem várunk az előre megbeszélt 3 edzésig tartó terheléssel, tovább lépünk. A következő edzésen minden gyakorlatod 4*10 legyen. A pihenéseid maradnak.
Sok sikert.