2011. március 18., péntek

Második felvonás - Negyedik edzés - 2011 március 18 - Péntek

4*12 lesz az elvégzendő mennyiség minden gyakorlatnál.
Az 1-2 gyakorlat között 30, a 2-3 között 35, a 3-4 között 40 mp a pihenés! A gyakorlat váltások között továbbra is 45 mp.
Gyakorlataok:
1. Egykezes emelések előre váltott karral. 4x12 - Megjegyzés: ez ma már nem ment annyira könnyen, mert a gyakorlatok elvégzése közben fájdalmat éreztem a bal vállamban, de megcsináltam.
2. Egykezes nyomások vállból, egyszerre a karokkal. 4x12 - Megjegyzés: ez ma már nem ment annyira könnyen, mert a gyakorlatok elvégzése közben fájdalmat éreztem a bal vállamban, de megcsináltam.
3. Bicepsz állva egykezes súlyzókkal. 4x12 - Megjegyzés: ez ma is könnyen ment.
4. Tricepsz nyújtás állva egykezes súlyzókkal. 4x12. Megjegyzés: na ez még mindig kicsit cseles dolog. Megcsináltam, de fájt a bal vállam.
5. Döntött törzsű fűrészelés egykezes súlyzókkal. 4x12. - Megjegyzés: ez ma már könnyen ment.
6. Guggolás közepes terpeszben, a rúd elől van. 4x12. - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül de éreztem a terhelést
7. Felülés. 4x12. - Ebből ma 5x9-et csináltam, kezem a vállamon ketesztbe. Nehéz volt, nagyobb pihenőket hagytam a gyakorlatok között, mert másképp nem tudtam volna megcsinálni.

50 perc alatt végeztem el, elégetett kalória 265.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Amíg a fájdalom nem szűnik, vagy jelentősen nem csökken a válladban, nem léphetünk tovább. Így még a következő edzésed is legyen e program szerint.
Próbálj meg alaposabban bemelegíteni karkörzésekkel, a Te esetedben súlyzók nélküli gyakorlatvégzésekkel is. A pihenőidőkben pedig ellentétes irányú nyújtásokkal lazítsd az izmaidat.
A tricepszhez.
Ha a felkarod el akar válni a füledtől, akkor a másik kezeddel a tarkód mögött fogd azt meg. Így garantált, hogy a könyököd nem vesz túl nagy részt ki a gyakorlat végzéséből.