2011. március 10., csütörtök

Tizenhatodik edzés - 2011 március 10 - Csütörtök

Elvégzett gyakorlatok:

1. Váll gyakorlatok - x2 (Váll előre - 15 db + Váll oldalra - 15 db + Váll madár - 15 db) - Megjegyzés: ment, de az utolsó sor madárnál már éreztem a fáradtságot.

2. Vállvonogatás - 3x15 db - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

3. Döntött törzsű evezés - 3x15 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

4. Két kezes fűrészelés - 3x15 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

5. Guggolás - 3x15 - Megjegyzés: ebből csak 1x10 + 1x11-et tudtam csinálni, többet nem mertem a fájdalom miatt.

6. Zárt lábas guggolás - 3x15 - Megjegyzés: megcsináltam, de rögtön utána éreztem egy éles fájdalmat a jobb lábam hátsó részén, lefele.

7. Törzsfordítás - 4x25 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

Gyakorlatsorok között volt 45 mp pihenő, gyakorlatváltáskor 1 perc

Összefoglalva: megcsináltam. Az edzés során volt egy kb. 10 perces pihenő, a lábfájdalom miatt, sajnos.

Edzés időtartama 25 perc, elégetett kalória 134.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Nagyon örülök, hogy sikeresen vetted az első akadályokat, ami a súlyzós edzést illeti. Kialakult benned az egyensúly a különböző gyakorlatok végzése alatt.
Most egy másik edzésmódszerrel ismertetlek meg. Játékosabb, ugyanakkor nagyobb figyelmet igényel.
4*8 lesz az elvégzendő mennyiség minden gyakorlatnál.
A pihenőidőkkel játszunk egy kicsit. Figyelj! az 1-2 gyakorlat között 30, a 2-3 között 35, a 3-4 között 40 mp a pihenés! A gyakorlat váltások között továbbra is 45 mp.
Gyakorlataid:
1. Egykezes emelések előre váltott karral.
2. Egykezes nyomások vállból, egyszerre a karokkal.
3. Bicepsz állva egykezes súlyzókkal
4. Tricepsz nyújtás állva egykezes súlyzókkal.
5. Döntött törzsű fűrészelés egykezes súlyzókkal
6. Guggolás közepes terpeszben, a rúd elől van.
7. felülés.