2011. március 20., vasárnap

Második felvonás - Ötödik edzés - 2011 március 20 - Vasárnap

4*12 lesz az elvégzendő mennyiség minden gyakorlatnál.
Az 1-2 gyakorlat között 30, a 2-3 között 35, a 3-4 között 40 mp a pihenés! A gyakorlat váltások között továbbra is 45 mp.
Gyakorlatok:
1. Egykezes emelések előre váltott karral. 4x12 - Megjegyzés: könnyen ment.
2. Egykezes nyomások vállból, egyszerre a karokkal. 4x12 - Megjegyzés: könnyen ment.
3. Bicepsz állva egykezes súlyzókkal. 4x12 - Megjegyzés: ez ma is könnyen ment.
4. Tricepsz nyújtás állva egykezes súlyzókkal. 4x12. Megjegyzés: könnyen ment.
5. Döntött törzsű fűrészelés egykezes súlyzókkal. 4x12. - Megjegyzés:  könnyen ment.
6. Guggolás közepes terpeszben, a rúd elől van. 4x12. - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül de éreztem a terhelést.
7. Felülés. 4x12. - Ebből ma 1x12 + 4x9-et csináltam, kezem a vállamon ketesztbe. Nehéz volt, nagyobb pihenőket hagytam a gyakorlatok között, de megcsináltam.

Előtte volt egy 20 perces táncos bemelegítő, ez volt 52 perc, és elégettem 379 kalóriát.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Örömmel látom, hogy a vállfájásod elmúlt.
Az adagod a következő edzésen 4*15.
Ha a hasazás továbbra is nehezen megy, még könnyíthetsz egy picit rajta. Jobban nyújtsd ki a lábaidat. Próbáld ki teljesen nyújtottam, majd kissé behajlítva, majd még jobban hajlítva. Azt is megpróbálhatod, hogy az első sorozatot viszonylag jól behajlított lábakkal végzed, a következőt már nyújtottabbakkal, azt azt követőt még jobban kinyújtva, stb.. A hasizmoknak is kell egy kis idő, hogy megismerkedjenek a terheléssel.
Sok sikert!