2011. március 27., vasárnap

Második felvonás - Nyolcadik edzés - 2011 március 27 - Vasárnap

5*8 lesz az elvégzendő mennyiség minden gyakorlatnál.
Az 1-2 gyakorlat között 30, a 2-3 között 35, a 3-4 között 40 mp a pihenés! A gyakorlat váltások között továbbra is 45 mp.
Gyakorlatok:
1. Egykezes emelések előre váltott karral. 5x8 - Megjegyzés: ment.
2. Egykezes nyomások vállból, egyszerre a karokkal. 5x8 - Megjegyzés: ezt kihagytam, nem mertem még elvégezni.
3. Bicepsz állva egykezes súlyzókkal. 5x8 - Megjegyzés: ment.
4. Tricepsz nyújtás állva egykezes súlyzókkal. 5x8. Megjegyzés: ezt kihagytam, nem mertem még elvégezni.
5. Döntött törzsű fűrészelés egykezes súlyzókkal. 5x8. - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
6. Guggolás közepes terpeszben, a rúd elől van. 5x8. - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül de éreztem a terhelést.
7. Felülés. 5x8. - ezt kihagytam, nem mertem még elvégezni.

27 perc.
Ma  voltam futni. 1 kört tettem meg 3 perc alatt, kemény a pálya, de nagyon tetszik. Egyelőre kezdésnek marad mára az egy kör, aztán idővel emelek.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Örülök, hogy a fájdalmaid elmúltak már, és tudtál edzeni. Jól tetted, hogy kihagytad azokat a gyakorlatokat, melyek a hátadat terhelték volna.
A következő edzésed is legyen még ez az 5*8-as adag.