2011. március 16., szerda

Második felvonás - Harmadik edzés - 2011 március 16 - Szerda

4*12 lesz az elvégzendő mennyiség minden gyakorlatnál.
Az 1-2 gyakorlat között 30, a 2-3 között 35, a 3-4 között 40 mp a pihenés! A gyakorlat váltások között továbbra is 45 mp.
Gyakorlataok:
1. Egykezes emelések előre váltott karral. 4x12 - Megjegyzés: ez ma is könnyen ment.
2. Egykezes nyomások vállból, egyszerre a karokkal. 4x12 - Megjegyzés: ez ma már nem ment annyira  könnyen de megcsináltam.
3. Bicepsz állva egykezes súlyzókkal. 4x12 - Megjegyzés: ez ma is könnyen ment.
4. Tricepsz nyújtás állva egykezes súlyzókkal. 4x12. Megjegyzés: na ez még mindig kicsit cseles dolog. Itt vigyáznom kell a műveletre. Megcsináltam, de figyelnem kell a könyökömre, és nem mondom, hogy könnyen ment.
5. Döntött törzsű fűrészelés egykezes súlyzókkal. 4x12. - Megjegyzés: ez ma már nem volt gyerekjáték, mert odafigyeltem és betartottam az idöket, megtartottam a súlyt, ezért éreztem a hatást.
6. Guggolás közepes terpeszben, a rúd elől van. 4x12. - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül de azért becsületesen éreztem a terhelést
7. Felülés. 4x12 - Megjegyzés: 2x12 + 2x12 volt ma. Mivel nekem most ez a legnehezebb gyakorlat, gondoltam ezt csinálom meg elsőnek, hogy ne legyek fáradt. Így is csak felét tudtam megcsinálni, vagyis 2x12-őt, aztán elvégeztem a többi gyakorlatot és a végén még csináltam 2x12-őt. 

Összefoglalva: ez volt életem legnehezebb edzése, majdnem abbahagytam, de aztán erőt vettem magamon és megcsináltam. Most már érzem a terhelést. Bevallom a második felvonás első edzését eléggé elfuseráltam, erre most jöttem rá. Most, hogy betartottam mindent, ez már nem gyerekjáték. 42 perc alatt csináltam meg és 221 kalóriát égettem el. Kegyetlen volt. Most ennyi marad, nem emelünk.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Nem véletlenül kértem már az elején, hogy tartsd be az időket.
Rendben, egyelőre maradjon ez a program.
Ha a hasazás nem megy, két dolgot tehetsz.
1. Végezz 5*9-et
2. A kezeid ne a tarkódon legyenek, hanem mondjuk a mellkasodon keresztbe téve. Jobb tenyér a bal válladon, bal tenyér a jobb válladon. Könnyebb lesz, és ha így már megy, teheted a tenyereidet pl a füleidre. Minden egyes centiméterrel, amivel hátrébb kerülnek a tenyereid növeled a gyakorlat nehézségét.
Próbáld ki előbb az elsőt, ha nem megy, a második variációt.
Sok sikert!