2011. március 14., hétfő

Második felvonás - Második edzés - 2011 március 14 - Hétfő

4*10 lesz az elvégzendő mennyiség minden gyakorlatnál.
Az 1-2 gyakorlat között 30, a 2-3 között 35, a 3-4 között 40 mp a pihenés! A gyakorlat váltások között továbbra is 45 mp.
Gyakorlataok:
1. Egykezes emelések előre váltott karral. 4x10 - Megjegyzés: ez ma is könnyen ment.
2. Egykezes nyomások vállból, egyszerre a karokkal. 4x10 - Megjegyzés: ez ma is könnyen ment.
3. Bicepsz állva egykezes súlyzókkal. 4x10 - Megjegyzés: ez ma is könnyen ment.
4. Tricepsz nyújtás állva egykezes súlyzókkal. 4x10. Megjegyzés: na ez kicsit cseles dolog. Itt vigyáznom kell a műveletre. Megcsináltam, de figyelnem kell a könyökömre.
5. Döntött törzsű fűrészelés egykezes súlyzókkal. 4x10. - Megjegyzés: ez gyerekjáték, akár szünet nélkül is megcsinálom.
6. Guggolás közepes terpeszben, a rúd elől van. 4x10. - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül de azért érzem
7. Felülés. 4x10 - Megjegyzés: 2x10 + 1x6 volt ma.  Nem mondom, hogy ez könnyen ment,és érdekes, hogy a hátam fájt, ezért nem tudtam befejezni.

31 perc volt
Összességében: azért étreztem a terhelést. A multkor vagy pihent voltam, vagy elfusiztam, nem tudom hogyan végezhettem 19 perc alatt, de szerintem nem tartottam be a pihenőket. Mára már azért éreztem a terhelést, mert nem ment annyira könnyen, meg emeltél is az adagon. 

Holnap pihenek, remélem holnapután már jobban fog menni. Igaz, ma nagy volt a stressz délelőtt, de szerencsére volt 1 óra hegyre fel, hegyről le és levegőzés a gyönyörű időben.

1 megjegyzés:

kkk írta...

A következő edzésen már 4*12 lesz az adagod.
Kérlek figyelj oda a pihenőidőkre, és lehetőleg tartsd be a 2-0-2-0, vagy esetleg a 2-1-2-1 -es tempókat is.
Edzés előtt 20 perccel igyál meg kb 2dl közepesen hideg vizet. Jót tesz majd.