2011. március 8., kedd

Tizenötödik edzés - 2011 március 8 - Kedd

Elvégzett gyakorlatok:

1. Váll gyakorlatok - x2 (Váll előre - 12 db + Váll oldalra - 12 db + Váll madár - 12 db) - Megjegyzés: ment, de az utolsó sor madárnál már éreztem a fáradtságot.

2. Vállvonogatás - 3x12 db - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

3. Döntött törzsű evezés - 3x12 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

4. Két kezes fűrészelés - 3x12 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

5. Guggolás - 3x10 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

6. Zárt lábas guggolás - 3x12 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

7. Törzsfordítás - 4x25 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.

Gyakorlatsorok között volt 45 mp pihenő, gyakorlatváltáskor 1 perc

Összefoglalva: megcsináltam gond nélkül.

Edzés időtartama 20 perc, elégetett kalória 109. Emelhetünk.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Örülök, hogy gond nélkül mennek a gyakorlatok. Most minden gyakorlatot felemelünk 15-re! Az utolsót kivéve persze. Tehát 3*15 az adag mindenhol.
Ha ez is ilyen simán megy, egy szinttel feljebb lépünk.