2011. március 24., csütörtök

Második felvonás - Hetedik edzés - 2011 március 24 - Csütörtök

4*15 lesz az elvégzendő mennyiség minden gyakorlatnál.
Az 1-2 gyakorlat között 30, a 2-3 között 35, a 3-4 között 40 mp a pihenés! A gyakorlat váltások között továbbra is 45 mp.
Gyakorlatok:
1. Egykezes emelések előre váltott karral. 4x15 - Megjegyzés: ment.
2. Egykezes nyomások vállból, egyszerre a karokkal. 4x15 - Megjegyzés: ment.
3. Bicepsz állva egykezes súlyzókkal. 4x15 - Megjegyzés: ment.
4. Tricepsz nyújtás állva egykezes súlyzókkal. 4x15. Megjegyzés:ma elég nehezen  ment, fájt a hátam.
5. Döntött törzsű fűrészelés egykezes súlyzókkal. 4x15. - Megjegyzés: ment.
6. Guggolás közepes terpeszben, a rúd elől van. 4x15. - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül de éreztem a terhelést.
7. Felülés. 4x15. - Ebből ma egyet sem csináltam. Ez már sok lett volna.

53 perc, 282 kalória.

Már edzés előtt fájt a hátam, bemelegítéskor éles fájdalmat éreztem a jobb vállamban, ami aztán az edzés kezdésekor megszünt. Szerintem egy rossz mozdulat volt. A hátfájás miatt gondolkodtam azon, hogy elnapoljam-e az edzést, de aztán mégis melkezdtem. Elég jól ment, de a felülést nem csináltam meg, az már sok lett volna és veszélyes. Szellemileg megviselt ez a nehéz döntés, szerintem ez is kihatott ma rám. Most már, hogy tudtunk beszélni, kicsit jobban vagyok és már közelebb állok a döntéshez. Még alszom rá párat és jobban leszek.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Akkor térjünk át az ötös sorozatra elsőnek 8 ismétléssel, tehát 5*8 legyen a következő edzés. A gyakorlatok, pihenőidők maradjanak így.
Sok sikert!