2011. május 3., kedd

Harmadik felvonás - Hetedik edzés - 2011 április 28 - Csutortok


A pihenőidő statikusan 30 mp az ismétlések között, 45 a sorozatok, vagy a gyakorlatok között.
1. Tárogatás 5*8 - Megjegyzés: megcsináltam, könnyebben ment.
2. Oldal emelés ülve 5*8 - Megjegyzés: megcsináltam, könnyebben ment.
3. Váltott karú bicepsz állva 5*8 - Megjegyzés: megcsináltam, könnyebben ment.
4. Egykaros tricepsz nyújtás fekve 5*8 - Megjegyzés: megcsináltam, könnyebben ment.
5. Döntött törzsű evezés 5*8+ - Megjegyzés: megcsináltam, könnyebben ment.
6. Guggolás zárt lábakkal 5*8 - Megjegyzés: 1x8-at csináltam, mert annyira pattogott a bal térdem, hogy nem mertem folytatni.
7. Fenék formáló 5*8 - Megjegyzés: megcsináltam, könnyebben ment.
8. Felülés 5*8 - Megjegyzés: megcsináltam, könnyebben ment.

Összefoglaló: könnyen ment
45 perc volt

Nincsenek megjegyzések: