2011. május 9., hétfő

Harmadik felvonás - Tizedik edzés - 2011 május 7 - Hétfő

A pihenőidő statikusan 30 mp az ismétlések között, 45 a sorozatok, vagy a gyakorlatok között.
1. Tárogatás 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.
2. Oldal emelés ülve 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  de ma nehezen ment.
3. Váltott karú bicepsz állva 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  de ma nehezen ment.
4. Egykaros tricepsz nyújtás fekve 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  de ma nehezen ment.
5. Döntött törzsű evezés 5*15+ - Megjegyzés: megcsináltam,  de ma nehezen ment.
6. Guggolás zárt lábakkal 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  de nagyon elfáradtam..
7. Fenék formáló 5*15 - Megjegyzés: ebből ma 2x15-öt tudtam csinálni, mert minden pozícióban pattogott a térdem.
8. Felülés 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  de ma nehezen ment, gyilkos volt.
9. Nyújtás 4*10 -  Megjegyzés: megcsináltam, éreztem, hogy húzódik, és fáj, de ez várható volt. Itt az a jó hír, hogy már a negyedik sor végén elértem a cipőmön a harmadik fűzőkarikát, fentről. Ez már nagy haladás.

Összefoglalva: meg tudtam csinálni, de nagyon gyilkos volt. Egyedüli öröm a nyújtás volt
Volt 5 perc bemelegítő,  66 perc edzés.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Maradjon még legalább egy edzés erejéig ez a program. Nem kell erőltetni azokat, amik nem, vagy nagyon nehezen mennek. Tovább lépünk, ha mindegyik viszonylag könnyen megy.