2011. május 23., hétfő

Negyedik felvonás - Negyedik edzés - 2011 május 23- Hétfő

A pihenőidő az ismétlések között 15 mp, a gyakorlatok között 0. Vagyis, amint tudod kezded a következő gyakorlatot.
1. Fekve nyomás egykezes súlyzókkal 5*8/2 2-0-3-0 - (a pozitív fázis, amikor kinyomom a súlyokat) Megjegyzés: ezt megcsináltam gond nélkül.
2. Tárogatás 5*8/2 3-0-2-0 - (a pozitív fázik, amikor felfelé emelem) Megjegyzés: ezt megcsináltam gond nélkül.
3. Pull Over 5*8/3 3-0-2-0 - (a pozitív fázis, amikor a fejem mögül felfelé emelem) Megjegyzés: megcsináltam, de éreztem a terhelést a jobb tricepszemen.
4. Döntött törzsű evezés 5*8/2 2-0-3-0 - (a pozitív fázis,  amikor felfelé húzom) Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
5. Egykezes evezés 5*8/2 2-0-3-0 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
6. Vállvonogatás 5*8/2 2-1-2-0 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
7. Nyújtás 4*10 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül.
8. Felülés 4*12 - Megjegyzés: megcsináltam gond nélkül. 
 
Öszefogalás: Megjegyzés: ezt megcsináltam gond nélkül. 
 
5 perc bemelegités TR-el, 34 perc edzés, 209 elégetett kalória. 

2 megjegyzés:

kkk írta...

Szerda

A mostani, szerdai edzésed ugyan az, mint a múltheti. A pihenőidőd úgy legyen, mint a legutóbbi, hétfői edzésen. A "madár" gyakorlatot fejtámasszal, vagy padon, hason fekve végezd.

Marti M írta...

Köszönöm.