2011. május 3., kedd

Harmadik felvonás - Ötödik edzés - 2011 április 23 - Szombat

A pihenőidő statikusan 30 mp az ismétlések között, 45 a sorozatok, vagy a gyakorlatok között.
1. Tárogatás 4*15 - Megjegyzés: megcsináltam, de nehezen, éreztem a fáradtságot.
2. Oldal emelés ülve 4*15 - Megjegyzés: megcsináltam, de nehezen, éreztem a fáradtságot.
3. Váltott karú bicepsz állva 4*12 - Megjegyzés: ment, gond nélkül.
4. Egykaros tricepsz nyújtás fekve 4*15 - Megjegyzés: ment, de azért nehezen.
5. Döntött törzsű evezés 4*15+ - Megjegyzés: megcsináltam, de nehezen, éreztem a fáradtságot.
6. Guggolás zárt lábakkal 4*15 - Megjegyzés: megcsináltam, de csak 3x15-ot, mert nagyon fájt a térdem
7. Fenék formáló 4*15 - Megjegyzés: megcsináltam, de nehezen, éreztem a fáradtságot.
8. Felülés 4*15 - Megjegyzés: megcsináltam, de nehezen, éreztem a fáradtságot.

Összefoglaló: nehezen ment
60 perc volt

Nincsenek megjegyzések: