2011. május 14., szombat

Harmadik felvonás - Tizedik edzés - 2011 május 14 - Szombat

A pihenőidő statikusan 30 mp az ismétlések között, 45 a sorozatok, vagy a gyakorlatok között.
1. Tárogatás 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.
2. Oldal emelés ülve 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.
3. Váltott karú bicepsz állva 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.
4. Egykaros tricepsz nyújtás fekve 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.
5. Döntött törzsű evezés 5*15+ - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.
6. Guggolás zárt lábakkal 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.
7. Fenék formáló 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.
8. Felülés 5*15 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.
9. Nyújtás 4*10 -  Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyen ment.

Összefoglalva: megcsináltam,  ma könnyen ment.
Volt 3 perc bemelegítő Tatarek Rezsővel,  68 perc edzés.

1 megjegyzés:

kkk írta...

Hétfő

1.Fekve nyomás egykezes súlyzókkal 4*8/2 2-0-3-0
2.Tárogatás 4*8/2 3-0-2-0
3.Pull Over 4*8/3 3-0-2-0
4.Mellre húzás döntött törzzsel 4*8/2 2-0-3-0
5.Egykezes evezés 4*8/2 2-0-3-0
6.Váll vonogatás 4*8/2 2-1-2-0

Az 1. és a 2. gyakorlatnál a súlyzókat igyekezz, ha lehet a fejed magasságáig leengedni. Ha nem megy, nem baj, akkor addig, ameddig csak tudod. A feneked is és a fejed is legyen a padon, egyik se lógjon le.
Az 1- nél egészen nyújtsd ki a kezeidet, a súlyzók akár össze is koccanhatnak, annyira vidd be őket a tested fölé. Egy pillanatra feszíts rá a melleidre
A 2-nál is vidd be a súlyokat egészen középre, még kissé össze is nyomhatod őket, miközben ráfeszítesz a melleidre.
Pihenőidők: a gyakorlatok között most 60 mp, az ismétlések között 30 mp.
A tempók: pozitív fázisban, vagyis emelésnél, nyomásnál, mikor a súly felfelé mozog 2 mp, negatív fázisban, tehát mikor a súlyzókat visszafelé, lefelé mozgatod 3 mp. Lehetőleg a holtpontokon folyamatosan, szünet nélkül mozogjanak a súlyok.