2011. május 7., szombat

Harmadik felvonás - Kilencedik edzés - 2011 május 7 - Szombat

A pihenőidő statikusan 30 mp az ismétlések között, 45 a sorozatok, vagy a gyakorlatok között.
1. Tárogatás 5*12 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyebben ment.
2. Oldal emelés ülve 5*12 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyebben ment.
3. Váltott karú bicepsz állva 5*12 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyebben ment.
4. Egykaros tricepsz nyújtás fekve 5*12 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyebben ment.
5. Döntött törzsű evezés 5*12+ - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyebben ment.
6. Guggolás zárt lábakkal 5*12 - Megjegyzés: megcsináltam,  de nagyon elfáradtam..
7. Fenék formáló 5*12 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyebben ment.
8. Felülés 5*12 - Megjegyzés: megcsináltam,  ma könnyebben ment.
9. Nyújtás 4*10 -  Megjegyzés: megcsináltam, éreztem, hogy húzódik, és fáj, de ez várható volt.


Összefoglalva: meg tudtam csinálni, nem mondom, hogy nagyon könnyű volt, de azért sikerült.
Volt 5 perc bemelegítő, 5 perc nyújtás és 62 perc edzés.


1 megjegyzés:

kkk írta...

Rendben, már könnyebben ment, így az adagod legközelebb 5*15.
Jó munkát.